Traversam o perioada dificila, indiferent de pozitia pe care o avem, turist sau agentie de turism, cu multe neajunsuri, frustari si incertitudine si cu siguranta aceasta situatie va mai continua ceva timp de acum inainte.
Nu este momentul sa ne punem cenusa in cap si sa cautam argumente pentru anume pozitii „deplasate” fie ca vin din partea noastra a turistilor sau din partea reprezentantilor agentiilor de turim. Haideti sa fim in continuare parteneri, sa ne tratam cu respect si cu dorinta de a rezolva IMPREUNA miile de situatii de vacante ratate, amanate din cauza pandemiei COVID-19!
Stim ca in cazul multor agentii de turism situatia pandemiei de coronavirus si starea de urgenta (acum de alerta!) au dus la situatii fara precedent: somaj tehnic, perspectiva falimentului si a inchiderii firmei. Cu implicatii majore asupra tuturor: patroni, angajati si turisti!
VEZI SI: Cat costa o vacanta pe cont propriu in Thassos?
Pana acum statul nu s-a implicat deloc in rezolvarea problemei, dar asta nu inseamna ca nu sunt solutii, rezolvari, ba dim[potriva: suntem la indemana si este de datoria noastra turisti si agentii sa gasim CALEA. Dar inainte de toate TREBUIE sa COMUNICAM!
Intelegem problemele de tot felul de la nivelul unei agentii, dar NIMIC nu scuza faptul ca nu raspund turistilor, ca nu vin in inpampinarea solicitarilor lor. Asta inseamna LIPSA de RESPECT si DEZINTERES.
NU te ARDE la plaja sau la piscina – CUMPARA de AICI crema si lotiune de plaja!
NU uitati ca serviciile voastre – pachetele turistice se adreseaza unor OAMENI, turisti si familiilwee lor, care la fel ca voi traverseaza acelasi climat economic, cu somaj tehnic, reduceri de salarii, incertitudinea zilei de maine. Poate ca unii dintre ei sunt frustati va scriu zeci de emailuri, unele poate mai acide sau mai dure, dar ganditi-va un pic…
Ei au platit cu multe luni inainte SERVICII de care nu mai pot beneficia! Au facut economii aproape un an sa poata merga in concediu, sa merga cateva zile pe Litoral, la plaja in Grecia, Bulgaria sau Turcia! Poate ca atunci cand au platit acele vacante nu au avut banii necesari: multi sau imprumutat la prieteni, la CAR sau chiar au facut credite!
O amarata de vacanta, nu plaje exotice, nu servicii ULTRA ALL inclusive! Doar 7 zile cu autocarul in Grecia, Turcia sau Bulgaria! O vacanta la care spera si nu o mai pot avea. Un concediu la care au sperat si pentru care au facut sacrificii!
Pentru multi dintre turisti, voi, agentiile de turism sunteti SPERANTA. La voi cauta o rezolvare optimista, favorabila! Si suna la telefon sau trimit un email! O data, de doua ori, de trei… si nu le raspunde nimeni! Nu stim si nu vrem sa stim motivele acestei „taceri”, poate lipsa de timp, de personal, sau pur si simplu vrei sa amanati luarea unei decizii! Dar unde este parteneriatul? Unde este respectul pentru TURIST cu care va tot laudati in reclamele voastre?
VEZI SI: Vacanta in Grecia 2020: Nu este necesar pasaport COVID-19!
NU costa nimic sa raspunzi la un telefon sau emai! Poate OMUL care va contacteaza nu va CERE banii inapoi, vrea doar informatii, vrea sa doar sa stie si va stie acolo! Vrea doar EMPATIE! Atat si nimic mai mult! Si ce primeste in schimb…TACERE! Zeci de apeluri, la telefon sau pe email….
Cum sa nu fie atunci frustrat, cum sa nu isi vrea banii inapoi?!
Ganditi-va ce ar insemna asta pentru agentii…FALIMENT! DA…puteti evita colapsul ranspunzand la apelurile turistului, puteti evita dezastrul cu un zambet, cu EMPATIE si RESPECT!
Haideti sa fim din nou impreuna, sa adoptam o atitudine proactiva deoarece. TURISM fara agentii de turism se poate, insa agentii de turism fara turisti…
E momentul vostru, al agentiilor de turism! Mingea este in terenul vostru si de modul in care veti gestiona aceasta situatie depinde „viata” voastra. Nu ratati aceasta sansa pentru ca daca se intampla, ne pierdeti pe noi…TURISTII!
Te-ar putea interesa si:
Un comentariu