In urma cu aproape doua luni am facut mai multe rezervari de bilete de avion catre Barcelona, urmand sa petrec impreuna cu un grup de prieteni o mini-vacanta in superbul oras a lui Gaudi la inceputul lunii septembrie. Datorita faptului ca preturile la zborurile directe Bucuresti – Barcelona depaseau lejer 150 euro/persoana dus-intors, am ales o varianta cu escala la Milano (Bergamo), in acest fel facand o economie substantiala de aproape 100 euro/persoana.
Sunt membru Wizz Club de mai bine de un an, aceasta calitate asigurandu-mi preturi mai mici. Pentru zborul Bucuresti – Milano, pretul unui bilet de avion a fost undeva sub 30 euro, dar avand in vedere ca a doua zi plecam in vacanta in Marbella unde aveam nevoie de cash, plata biletelor catre Milano a fost efectuata prin transfer bancar de catre un prieten.
Nu voi insista asupra situatiei neplacute create ca urmare a anularii rezervarii initiale, desi am fost nevoita sa fac o noua rezervare in conditiile in care suma platita cu doua luni in urma este inca blocata in conturile Wizz Air. Nu aceasta este subiectul articolului de fata! Am trecut (nu foarte usor!) peste acest aspect neplacut si am facut o noua rezervare Bucuresti – Bergamo in urma cu cateva zile, de data aceasta achitand online pretul biletelor achizitionate, cu cardul bancar.
Cum calatoria catre Barcelona, via Milano (Bergamo) urma sa fie in mai putin de 15 zile, m-am gandit sa rezolv si problema check-in-ului online.
Nu mica mi-a fost surpriza cand am constatat ca optiunea de check-in online de pe wizzair.com nu era inca disponibila desi mai erau mai putin de 15 zile calendaristice pana la data zborului). Dupa mai multe verificari am aflat cu surprindere ca WiizAir a operat modificari substantiale cu privire la acest serviciu. Iata ce prevede noua politica WizzAir in legatura cu serviciul de check-in online. Alaturi de modificarile privind check-in online au fost operate si modificari cu privire la dimensiunile pentru bagaje de mana, noile dimensiuni pentru acceptate de Wizz Air bagaje fiind de 50 x 40 x 23 cm.
Pentru a reduce costurile și pentru a menține tarifele la un nivel scăzut, oferim opțiunea de a efectua check-in online gratuit.
Check-inul online este disponibil cu 30 de zile, dar nu cu mai puțin de 3 ore înainte de ora programată a zborului dacă ați efectuat o rezervare înainte de data de 15 august 2017 sau dacă ați achiziționat un loc în momentul rezervării, pe sau după data de 15 august 2017.
Dacă nu ați achiziționat locuri în timpul rezervării efectuate după data de 15 august 2017, check-inul se va putea face cu numai 48 de oreînainte de decolare. Pentru zborurile de întoarcere, fără locuri achiziționate, check-inul va fi disponibil după deschiderea check-inului pentru zborul de plecare, cu până la 15 zile înainte de plecarea zborului.
Nu este deloc polliticaly corect fata de clienti, inclusivi fata membri Wizz Club care platesc zeci de euro abonament anual ca aceasta modificare s-a facut pe muteste, „ca hotii.”
Zilnic primesc newslettere de la WizzAir cu „ofertele” si „promotiile” lor de nerefuzat, dar pentru aceasta modificare al modalitatilor de efectuare a check-in online nici nu s-au sinchisit. Pai de ce? Poate le mai pica si lor o taxa de check-in in aeroport in cazul in care nu ai reusit sa faci check-in online perioada fiind acum de doar 48 ore sau poate doresti sa ai un timp mai relaxat caz in care scoti din buzunar cativa euro in plus la rezervare si iti achizitionezi si locul in avion.
Daca sunteti situatia de a fi facut rezervari dinainte la WizzAir si inca nu stiati de aceasta schimbare a regulilor de efectuare a check-in online sau daca aveti prieteni in aceasta situatie, distribuiti acest articol pentru a informa cat mai multi potentiali clienti Wizz.
Lor nu le pasa…. nu vor reducerea costurilor ci cresterea incasarilor!
Te-ar putea interesa si: