Ziua sosirii, prima cazare intr-un asa-zis hotel de 5 stele. O fi, insa camera pe care am primit-o eu nu valora nici macar cat un rahat degerat!
Tocmai ma gandeam, pasind in hotel si in camera (nr. 1334), ca astia de la agentia Premio au ales cu gust. Doar ca eu am prostul obicei de a-mi folosi toate simturile la cercetarea si aprecierea locurilor in care ma aflu, in special vazul si mirosul.
Am inceput cu patul, mi-am varat nasul in lenjerie, curata. Scaunul nitel scorojit, dar asta nu ma afecta. Trec la segmentul urmator: baia. Din usa arata bine, totusi de nas ma apuca asa un iz scarbos. Ma apropii de toaleta, ridic capacul, in interiorul Wc-ului curat – hm, dar ce naiba pute asa? Cercetez capacul, inclusiv olfactiv. Un miros de urina statuta, de-ti venea sa vomiti. Ma uit pe spatele capacului: o depunere groasa galbena cat capacul ma dumireste: asta pute, probabil ca nu a fost spalat de la facerea lui si existand si oameni nesimtiti, s-a tot strans mizeria.
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Acum, venita de pe drum, chiar aveam nevoie sa folosesc zisul scau, dar puteam? Nu! am inhatat prosopul de picioare, sapunul de-l aveau pe toaleta, samponul, am frecat cred ca o jumate de ceas , gandind ca se va duce. S/a ameliorat doar nitel. am rupt hartie igienica fasii – fasii si am imbracat capacul cu ele – ce sa fac, sunt siloasa. Am coborat la receptie si le-am spus, Au zis, da, thank you si … atat. Aveam o noapte de dormit aici, la plecare pe pliantul cu parecierile le-am mai scris odata mare in engleza si germana, ca mentionatul capac fie trebuie frecat pana ii ies cameristei ochii fie trebuie inlocuit.
Am stat in multe hoteluri, am avut si vreo 2 sau 3 cu revizii de un punct, dar nici acolo nu am vazut atata mizerie, Imi pare rau ca nu am chemat seful hotelului sa-l fi varat cu nasul in capac. Rusine!
Am intrebat pe ceilalti din grup – toti au nimerit camere curate.
De ce sa rezervi cazare prin Booking.com?
Toggle content goes here, click edit button to change this text.
La a doua sedere in acest hotel- la finalul excursiei – am capatat si eu o camera curata (nr.1456), ca lipsea scaunul din camera , nici nu mai conta.
Deci, daca va cazati la hotelul Karmir , feriti-va ca dracu’ de tamaie sa stati in camera 1334, daca receptia va da camera asta, mai intai mergeti sa vedeti daca au pus un capac nou si daca scaunul este bine frecat si dezinfectat. Daca nu, refuzati din capul locului.
Agentia Premio ar trebui sa-si contacteze agentia partnera din Turcia si sa reclame acest aspect, totodata ar trebui sa evite sa mai cazeze turisti in acest hotel. Si spre dovedirea celor zise postez aici si pozele ce le-am facut camerei si hotelului, hotel care pe ansamblu are arhitectura buna, vedere spre munti, se afla peste drum de mare, mancarea tip bufet la restaurant a fost gustoasa si variata. Pentur a doua sedere le-as da lejer 4-5 puncte, dar pentru toaleta infecta din prima noapte , nu-i iert.!
Te-ar putea interesa si: